Ict-beheer: kosten

Wilt u ook meer rust op de werkvloer door uw ict-beheer uit te besteden? En wilt u meer weten over de ICT-beheer kosten? Lees hieronder hoe JSE met u kan samenwerken. Met als doel: u effectief ontzorgen van ICT.


Waarom JSE?  Over netwerkbeheer

Ict-mantelovereenkomst

JSE neemt het ict-beheer bij opdrachtgevers over op basis van een ict-mantelovereenkomst. In zo’n mantelovereenkomst komen meestal de volgende punten aan de orde:

  • 24/7 ict-monitoring. Wij bewaken uw ict 24 uur per dag, 7 dagen per week. Met proactief beheer ontdekken we eventuele problemen in een vroegtijdig stadium zodat we tijdig kunnen ingrijpen
  • Jaarlijks vrijblijvend IT-advies. Ieder jaar bespreken we uw IT en geven een onafhankelijk, helder en eerlijk advies voor de toekomst van uw IT-omgeving. Uiteraard compleet met een investeringsvoorstel.
  • Heldere SLA. We stellen een duidelijke Service Level Agreement (SLA) op met daarin een heldere omschrijving van onze diensten en de responstijden. Ook bepalen we welke rapportages u ontvangt en ontvangt u een procedurehandboek.

Eén vast, scherp tarief

Voor complete ontzorging van uw ict betaalt u een vast, laag tarief per maand. Ieder jaar spreken we duidelijk af wat de maandelijkse kosten zijn voor beheer.

Door onze flexibele, platte organisatie kan JSE zeer concurrerende tarieven bieden voor ict-beheer. Het tarief is vast, ongeacht het aantal (hardware) storingen, support en vragen aan de helpdesk.

Voordelen voor u en ons

De Mantelovereenkomst met actieve monitoring en preventief onderhoud biedt voordelen aan twee kanten. Als klant weet u zich verzekerd van maximale continuïteit van uw bedrijfsprocessen en staat u niet voor onverwachte kosten.

Voor ons als ict-beheerder kunnen wij zoveel mogelijk rust binnen uw IT realiseren. Bovendien zijn de heldere afspraken over diensten, processen en kosten effectief om prettig samen te werken. Transparant!

Wat is uw tarief?

Wilt u een indicatie van de kosten van ict-beheer voor uw bedrijf? Neem dan contact met ons op via tel. 0524 – 56 11 88 of per e-mail: info@jse.nl.

Remote support